02.24

Det är dags igen. Jag har varit på ölen.

Måste få framhäva mig själv. Jag har gått upp, klockan 11.24, bakfull som en dåre och visat medkänsla, vänlighet och för att vara ärlig en hel stor dos av tålmod.  Jag låg och snoozade med hjälp av luren i ungefär 1 timma. Sen passade det bra med dagens första samtal. Upp, jobbba, kör, trampa!!!!!!

Tog tag i nackskinnet och skrattade åt mig själv. Hade igår en ganska skön 80-tals inspirerad look. Ignorerade och gick vidare.
 Jag var helt övertygad om att det jag satte på mig var mer än ok. Vaknade som hiphopper... hoho! Från midjehög kjol och sne, fluffig frisyr  toppat med svarta plastörhängen, till fantastiska mjukisar, hoodie, dunväst och nikeies. Jag fulländade också med att ta på mig mitt älskade pannband som jag hade i england. (Det är försett med skärm.)

Jag kan skatta avstickare sjukt högt, men nu pratade vi faktiskt om hur jävla bra jag är... Jag tog mig alltså upp, mot alla odds. Tog på mig min fantastiska utstryrsel och gick ner mot stan. Hade min handlingslista skriven på ett kuvert från skatteverket och osade av övertygelse: "Tonight´s gonna be a good night". 
Pep förbi på ardertonhundranittioett och hämtade mina blåa kassar för att sen gå hem och panikstäda. Det syntes nästan när det var klart också, men framförallt vill jag tacka Ajax sjukt mycket för att de skickar i så mycket doft i sina skurmedel! Donade och fixade och bjöd på sjukt god middag! (som även kommer agera lunch imorgon.)
Tjejerna gästade köpman och Mattias fick leka med oss också. Han jobbade hårt som dealer under söndagspokern som följde middagen och hjälpte även Hådén som spelade för första gången. Hon gick bra men slutade på sista placering på grund av en viss Mr Blund som kom och kastade ögonen fulla med sömngrus.
Det slutade med att jag berättade för Jenny att jag skulle äta hennes marker tills jag vunnit. Jag gjorde det också, tills hon tog mig på min, pre flop, all in. Jag hade bara AA och åkte dit. Så det kan gå. Grattis Tessan!

Vi tog oss en sväng på Memento också. Trodde seriöst att det skulle vara lite drag, men det kunde man ju snabbt förstå att så var inte fallet. Alla som tagit sig tid att gå dit satt och mös. Jag och Ida tyckte att det var bättre att abbonera scenen och underhöll på bästa sätt vi kunde. Love that girl, love to hear her sing. Sen blev man ju medryckt och dumpad på 2 minuter. Kära Jenny, vi måste sluta träffas såhär.

Imorgon är det Alla jävla hjärtans dag. Ska personligen spendera den på bästa sätt. Med min make! Som jag och Stefan kom fram till för någon dag sen är jag (vi) är gift med jobbet. Vi ska nu introducera öppet till 22 även på måndagar, så nu behöver ni aldrig tveka, Ill be there.

Kärlek, lyckönskningar och sömn till tonerna av Jolene



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0